Forum

Kies Toevoegen Onderwerp en kies de Shelly van toepassing
Let op; het is niet toegestaan links naar andere websites te plaatsen.

Meldingen
Alles wissen

other user

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
288 Bekeken
Berichten: 1
Topic starter
(@guidotuytens)
New Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

shelly the device is already owned by another user/account.

ik heb meerdere shelly 1 wifi swith die op andere accounts gebruikt zijn of geeinstalleerd in testfazes.

maar nu kan ik deze niet meer gebruiken omdat de bovenste tekst op het divice komt

hoe kan ik het account wijzigen/wissen 

het gaat over enkele diveces?

1 reactie
Berichten: 16
Admin
(@home2link)
Lid
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Beste Guido,

Sorry voor late goedkeuring ivm vakantie.

Je Shelly's zijn verbonden met het andere cloud account. De enige mogelijkheid is om ze zelf uit het andere account te verwijderen of anders een ticket aan te maken bij Shelly. Alleen die kunnen het apparaat op afstand ontkoppelen. Dan heb je wel het Device ID nodig.

Een reset gaat dit in ieder geval niet oplossen.

Hier kun je een ticket aanmaken;

https://allterco.freshdesk.com/en/support/tickets/new

MvG Team Home2Link

Beantwoorden
Deel: